Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: kampania społeczna

Dzieci, obserwując zachowanie dorosłych, stają się ich kopią. Zauważając ten problem, Wydział Prewencji KWP w Katowicach rozpoczął kampanię, którą wsparło 11 służb i instytucji wojewódzkich.>
Kontrowersyjny miliarder George Soros, znany m.in. z zaangażowania na rzecz promocji homoseksualizmu i aborcji na świecie, będzie wspierał za sprawą swojej fundacji, kampanię społeczną pod patronatem m.in "Tygodnika Powszechnego".>
– Uważam, że te środowiska nie powinny być represjonowane. Kościół nie mówi o wykluczeniu ich, sam akt jest grzechem, a nie preferencje – mówił na antenie Telewizji Republika Marek Król.>
Kampania społeczna, która ma na celu zaprzestanie nadużywania symbolu Polski Walczącej, ruszyła przy współpracy Muzeum Powstania Warszawskiego, Jednostki Wojskowej Komandosów w Lublińcu i domu produkcyjnego Film Produkcja. Zapowiada ją 20-sekundowy film, którego teaser 15 lipca trafił na kanał Youtube.com. Cały film został opublikowany na kanale wczoraj.>
Kampania społeczna, która ma na celu zaprzestanie nadużywania symbolu Polski Walczącej ruszyła przy współpracy Muzeum Powstania Warszawskiego, Jednostki Wojskowej Komandosów w Lublińcu i domu produkcyjnego Film Produkcja. Zapowiada ją 20-sekundowy film.>
"Oni też byli uchodźcami" – to przesłanie klipu w którym przedstawiono uchodźców jako Świętą Rodzinę. Spot jest częścią kampanii społecznej, która ma na celu zmienić stosunek Polaków do imigrantów napływających do Europy. >
Dzisiaj w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych premier Kopacz zaprezentowała nowy spot promujący akcję "Dopalacze kradną życie". Akcja wymierzona jest przede wszystkim w popularny i bardzo groźny środek o nazwie Mocarz. >
– Nie jest to kampania, która ma dołować dobrych rodziców. Jest ona kierowana do osób, które ciągle myślą, że bicie to jest metoda wychowawcza – mówiła podczas dzisiejszej inauguracji kampanii "Kocham. Nie Biję" aktorka Magdalena Różczka. Kampania "Kocham. Nie biję" jest prowadzona od kilku lat.>
Polskie Radio nie zgodziło się na emisję spotu kampanii społecznej „Obywatele decydują”. Wideo pokazuje, jak wyborcy są olewani przez polityków. Nadawca tłumaczy, że powodem odmownej decyzji był nieestetyczny wyraz spotu, w którym użyto „wulgaryzujących środków wyrazu”.>
Najnowsze